Έχει υιοθετήσει Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας (Σ.Δ.Π.) σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015, το οποίο και εφαρμόζει σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας, οι οποίες έχουν επίπτωση στην ποιότητα των υπηρεσιών της και την ικανοποίηση των πελατών της. Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας του ΚΔΒΜ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ και η εφαρμογή του αξιολογήθηκαν, μετά από Επιθεώρηση από την UKAS και απονεμήθηκε το διεθνώς αναγνωρισμένο Πιστοποιητικό για ISO 9001:2015.
Επίσης το ΚΔΒΜ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ εφαρμόζει Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις προδιαγραφές των διεθνών προτύπων ISO/IEC 27001:2013 και ISO/IEC 27701:2019
Στις δραστηριότητες του ΚΔΒΜ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ περιλαμβάνονται :
- Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Πακέτων.
- Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Διαχείριση και Υλοποίηση Δράσεων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης.
- Σχεδιασμός και Υλοποίηση Έργων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ανέργων – Εργαζομένων και Αυτοαπασχολούμενων).
- Εκπόνηση Κοινωνικό-Οικονομικών Μελετών και Ερευνών.
- Παροχή Υπηρεσιών Συμβουλευτικής, Προώθησης & Υποστήριξης Απασχόλησης
- Τηλεκατάρτιση
Βασική αρχή και δέσμευση του ΚΔΒΜ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ, αλλά και φιλοσοφία όλου του προσωπικού του, είναι να παρέχει στους πελάτες υπηρεσίες που συμμορφώνονται πλήρως με τις δεδηλωμένες απαιτήσεις τους, με τις προδιαγραφές που έχει ορίσει η ίδια η εταιρεία καθώς και με τις κανονιστικές και νομικές απαιτήσεις.
Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας σε όλες τις δραστηριότητες και από όλους τους εργαζόμενους θεωρείται αδιάσπαστο μέρος του επιχειρηματικού σχεδιασμού του ΚΔΒΜ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ και των στόχων του.
Για να επιτύχει τα ανωτέρω, η Διοίκηση της εταιρείας:
- Έχει υιοθετήσει Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις προδιαγραφές των διεθνών προτύπων ISO/IEC 27001:2013 και ISO/IEC 27701:2019 , τα οποία και εφαρμόζει σε όλες τις δραστηριότητές της εταιρείας, οι οποίες έχουν επίπτωση στην ποιότητα των υπηρεσιών της, την προστασία των προσωπικών δεδομένων και την ικανοποίηση των πελατών της.
- Επανεξετάζει και βελτιώνει συνεχώς τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών της, στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό, καθώς και την αποτελεσματικότητα των Διεργασιών της και κατ’ επέκταση ολόκληρου του Σ.Δ.Π..
- Θέτει μετρήσιμους αντικειμενικούς στόχους για την ποιότητα σε εταιρικό επίπεδο, σε λειτουργικό επίπεδο Τμημάτων ή/ και Διεργασιών. Οι στόχοι αυτοί καθιερώνονται και αξιολογούνται ως προς το βαθμό επίτευξης τους στα πλαίσια της Ανασκόπησης του Σ.Δ.Π. από την Διοίκηση της εταιρείας.
- Επενδύει στη συνεχή κατάρτιση, ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της, ώστε να προάγουν την Ποιότητα σε κάθε δραστηριότητά τους.
- Παρέχει τους απαραίτητους πόρους για την απρόσκοπτη, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία κάθε Τμήματος της εταιρείας.
- Παρακολουθεί, μετράει και αξιολογεί τις κρίσιμες παραμέτρους και Διεργασίες ώστε να εξασφαλίζεται η Ποιότητα.
Υιοθετώντας την αρχή της συνεχούς βελτίωσης, το ΚΔΒΜ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ αναγνωρίζει και ανταμείβει την ομαδική εργασία καθώς και την ατομική προσπάθεια, επενδύει στον άνθρωπο, σέβεται τον πελάτη και το κοινωνικό σύνολο.